About

Aangenaam, mijn naam is Willem Vullings, een jonge reclamemaker en de eigenaar van Uneven Creatief Bureau.  Wat is ontstaan vanuit mijn passie voor design en ondernemen. De pruimen en walnoten van opa en oma die we vroeger aan straat verkochten zijn nu veranderd in grafische designs en creatieve concepten.

Vanaf kinds af aan heb ik altijd een voorliefde gehad voor tekenen en het bedenken van nieuwe ideeën. Na mijn opleiding Media & Vormgeving ben ik Uneven Creatief Bureau gestart. Wat nu mijn bijbaan is naast de opleiding Small Business en Retailmanagement. Vanuit thuis kreeg ik altijd mee dat wat je geeft je terugkrijgt en mede daardoor geloof ik in het feit dat samenwerken meer oplevert dan elkaar wegconcurreren.

Mijn droom is om in de aankomende jaren Uneven Creatief Bureau uit te breiden tot een Full Digital Agency. Dit door met een groepje jonge creatieve mensen met passie voor het vak onze diensten naast Grafisch ontwerp te verbreden met Video en Fotografie, Motion design en Webdesign. In mijn ogen is het belangrijk dat design effectief en meetbaar is zodat het duidelijk is waar je in investeert. Daardoor is het belangrijk dat we niet voor de klant werken maar mét de klant.

Uneven is ontstaan vanuit de autoradio altijd op een getal zetten wat je door twee kunt delen, even dus. Uneven staat dus voor net iets anders tegen de wereld, ideeën en problemen aankijken. Belicht het eens van de andere kant. Als iedereen naar links loopt. Loop dan niet gelijk mee maar bedenk eerst eens hoe je er zelf tegen aan kijkt. Dit is ook het startpunt van ons denken als we met een nieuw project beginnen. De klant heeft in de meeste gevallen al wel de eerste ideeën uitgedacht. Met deze ideeën gaan we aan de slag met brainstormen.


Missie:
Het vertalen van ideeën in een visuele boodschap.

Visie: Durf je eigen keuzes te maken en je eigen hersens te gebruiken door de wereld, ideeën en problemen is van de andere kant te bekijken.